Shop Mobile More Submit  Join Login
About Other / Hobbyist Member MoonFemale/Slovenia Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 481 Deviations 1,910 Comments 3,433 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


Bad jokes will be bad by clearsky1997
Bad jokes will be bad
Even if you are dead. Also new characters that you will see more of in the future (I hope).
Loading...
Water by clearsky1997
Water
It's 10 o'clock where I live. Ugh it's gonna be a pain to wake up tomorrow.
Loading...
Alien by clearsky1997
Alien
Idk, avoiding responsibilities (that word doesn't liik real to me) weeeee, I don't know what I wanted to do with this.
Loading...
Headphones by clearsky1997
Headphones
Idk I really like those pictures where the headphones have butterfly wings. That is all. I am avoiding studying ... ugggh
Loading...
Tagged by bluewolfabba.deviantart.com/
Okay just to clear things up I don't actually have a fursona but this tag made me decide that Stitch is gonna be my new fursona ... yay
What is the name of your fursona?
Stitch
• Where did the name of your fursona come from?
He's stitched together because he's decaying a bit (he's a zombie)
• What species is your fursona and why did you choose that species?
Kitteh! I love cats, I wish my dad wasn't allergic to them I'd have like 10 if I could.
 What color is your fursona and why? Hair/fur/eye/ect
He is made from stitched up pathces of green, purple and black 'cause it looks frickin' cool. He has blue eyes since that's my favourite color of eyes.
• What is your fursona's personality and how does this compare to your RL personality?
I haven't really decided on his personality so idk. I'm probably gonna give him traits that I would kill for.
• What is one item your fursona owns that is significant to you in RL?
Red collar with silver spikes on it.
• What is one thing you think you would say to your fursona if you could meet?
OMG KITTEH! Let me hug you!
• What is one thing your fursona would say to you if you could meet?
No idea..... get away from me?
• How has your fursona changed over the years?
It hasn't it's a fairly new character this is him: Stitch by clearsky1997
• How long have you had this fursona?
Hmmm, a few months. Since.... October? Maybe?
• Would you like to be more like your fursona?
Apperance wise or personality wise? .... Idk.
• Now tag three people
I don't tag, I'm sorry

Also my computer is still being a lil' b*tch.
  • Mood: Outraged
  • Listening to: Music and dumb teachers
  • Reading: An abundance of Katherines & assigned reading
  • Watching: Homework and computer

deviantID

clearsky1997's Profile Picture
clearsky1997
Moon
Artist | Hobbyist | Other
Slovenia
I am probably the laziest person you'll ever have the misfortune of meeting. I either do something the moment I say I'll do it or you'll wait for a frickin' decade before it'll be done (I am really sorry if you had to wait a lifetime for a request, so sorry).
I adore music but to be honest that doesn't really make me special does it?
I love to think things over to the point od insanity.
Also reading would be a big passion of mine.
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconbluewolfabba:
bluewolfABBA Featured By Owner Dec 24, 2014  Hobbyist Filmographer
Dear God, the sweet girl reading this is kind and I'm proud of her. Please help her live life to the fullest and bless her in her chosen field. Now, you're on the clock. In 9 minutes something will make you happy. Please share this with 15 girls you love. Remember,only for *girls*. If I don't get this back I'm obviously not a close friend. Now, I have a game for you, it's been played since 1977. Once you read this, you have to send it to 15 people. Your next 5 days will be like this: Day 1 - you will wake up to the biggest shock of your life. Day 2 - you will cross paths with an old friend you have missed. Day 3 - you will find yourself with a lot of money. Day 4 - your day will be perfect. Day 5 - the love of your life will kiss you. ....if you don't forward this, your next 5 days will be the exact opposite. Don't break this. Send it to 14 friends in 10 minutes. It's not that hard. Whoever sent this to you must care about you. Don't know how to send it? Lol. Just hold your finger on it and it should say forward.(I hate tags)
Reply
:iconbluewolfabba:
bluewolfABBA Featured By Owner Dec 24, 2014  Hobbyist Filmographer
SORRY, BUT I'M DELETING YOU FROM MY LIFE! *clicks delete*
LOADING... ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ 99%................................ ERROR! It is impossible to delete our friendship. You mean so much to me!
[Post this to 10 people's walls who you never want to lose. If you get 3 back, you're an amazing friend]
Reply
:iconopyknic:
oPyknic Featured By Owner Dec 8, 2014
Hey, thanks for the fav + watch! :3
Reply
:iconclearsky1997:
clearsky1997 Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist Artist
You're very welcome :hug:! Thanks for the llama! :)
Reply
:iconcorgifoxi:
CorgiFoxi Featured By Owner Dec 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
thanks for faving!
Reply
:iconclearsky1997:
clearsky1997 Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist Artist
You're welcome :)
Reply
:iconxcamorothnacarax:
XCamorothNacaraX Featured By Owner Oct 28, 2014  Hobbyist General Artist
Happy birthday! :3
Reply
:iconclearsky1997:
clearsky1997 Featured By Owner Oct 30, 2014  Hobbyist Artist
Lily Thank you 
Reply
:iconxcamorothnacarax:
XCamorothNacaraX Featured By Owner Oct 30, 2014  Hobbyist General Artist
:3
Reply
:iconsandriux2000:
sandriux2000 Featured By Owner Oct 28, 2014  Student Artist
HAPPY BIRTHDAY pixel - muffin pixel - muffin pixel - muffin 
Reply
Add a Comment: